Butik, Öğrenciye Özel Yaklaşım

Özel Eğitim Programı

Pedagojik Destek

İngilizce&Fransızca Eğitim

Seteney minik arkadaşlarına en iyiyi sunarken, onların topluma, ülkelerine faydalı, değerlerine önem veren, özgüvenli, saygılı ve saygın bireyler olarak yetişmelerine katkıda bulunmayı hedefler.

Seteney’e Dair

  • Seteney, bünyesinde 15 ay ile 5 yaş arası minikleri ağırlar.
  • Seteney bir okul öncesi kurumudur. Bire bir eğitimi önceler
  • Seteney’in sınıf kontejanı (maksimum) 15’tir.
  • Her sınıfta öğrencilere bir asil öğretmen, bir yardımcı öğretmen ve rotasyon halinde branş, gölge ve dil öğretmenleri eşlik ederler.
  • Seteney’de standart olarak 20 saat’e kadar İngilizce ve 4 saat’e kadar Fransızca eğitim verilir.
  • Seteney miniklerine daha yoğun dil eğitimi alma imkanı da sunar.
  • Seteney dil eğitimine bire bir özel eğitim mantığı ile yaklaşır. Yoğunlaştırılmış dil paketlerini bu bakış açısı ile planlar.
  • Seteney, öğrencilerine servis hizmetini kendi araç ve elemanları ile sunar.
  • Seteney 7:30 ile 18:30 saatleri arasında hizmet verir.
  • Seteney tüm yıl açıktır. Sömestre ve spring break tatili yapmaz.

Seteney Kreş ve Anaokulları olarak “Biz”

İlham Kaynağımız

Güzelliği ile Aphrodite, cesur ve bilge oluşu ile Athena, biraz da Artemis’i tek bir kişilikte birleştiren mitolojik kadın kahraman Seteney Guaşe’den aldık ilhamımızı.

Bilgeliği, zerafet ve güzelliği anneliğinin içinde barındıran ideal kadın hayalinin verdiği güç ve inançla mükemmelliğe doğru yola çıktık…

Yol arkadaşlarımızın çocuklar olduğunu unutmadan…

Konusunda en yetkin isimlerden destek alarak, danışarak, tartışarak ilerliyoruz.

Jan Arslan’ın İdari Koordinatörlüğünde, Burcu Eşmen Şahin’in yönetiminde ki okulumuz, 3. yılını 2. şubesiyle taçlandırıyor.

İdari Koordinatörümüz Jan Arslan Kimdir?

Seteney’in İdari Koordinatörü ve Mentor Öğretmeni Jan Hanım’ı kısaca tanıyalım. ?1978 yılında Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi’nden ‘Çocuk Gelişimi ve Eğitimi’ öğretmeni olarak mezun oldu ?1978-1985 Sinop Boyabat Kız Meslek Lisesi’nde öğretmen ve müdür olarak görev yaptı. ?1985-1998 Yıllarında Turhal Anadolu Kız Meslek Lisesi’nde; öğretmen, bölüm şefi, teknik müdür yardımcısı, okul müdürü olarak görev aldı. ?1999-2001 yılları arasında Belçika’da 3 yıl anaokulu öğretmeni olarak iki eyalette görev aldı. ?Türk Kültürünü tanıtım ve geliştirme ile ilgili resmi organizasyonlar planlayıp uyguladı, veli, öğretmen eğitimleri verdi. 2001-2014 yılları arasında Turhal Anadolu Kız Meslek Lisesi’nde müdürlük görevi’nde bulundu. ?Müdürlüğü yaptığı kurumların içinde bulunan Anaokullarını da yönetti. ?600’e yakın Okul Öncesi Öğretmeni yetiştirdi. Mesleki Yaşamından Kesitler: ⭐️Avrupa Birliği, Merkezi Finans ve İhale kurumuna hazırladığı 3 proje ile okulun hibe almasını sağladı, projeler yönetti. ⭐️Başbakanlık özürlüler dairesi Başkanlığı’na hazırladığı bir destek projesini yönetti. ⭐️Başbakanlık sosyal krizi azaltma Çalışmalarına sunduğu bir projeyi yönetti. Okul bünyesinde sanat galerisi inşaatını gerçekleştirdi. ⭐️Bulunduğu bölgelerde ki kadınların iş sahibi olabilmeleri için ‘Kadın Üretim Kooperatifliği’ kurulumunda ve yönetiminde koçluk yaparak bölge halkına destek sağladı.

2014 Yılında Emekli oldu.

Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı ile İstanbulda’ki ev hanımlarına da iş ortamı oluşturmak üzere ‘Petrol Ofisi’nin ‘Gönül Ağacı’ projesinde yer aldı.

Kurum Müdürümüz Burcu Eşmen Şahin Kimdir?

Nişantaşı Rüştü Uzel Kız Meslek Lisesi Çocuk Gelişimi bölümünün ardından İstanbul Aydın Üniversitesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi bölümünden Okul Öncesi Öğretmeni olarak mezun oldu.

Görev hayatına Bakırköy’de 120 öğrencinin yer aldığı özel bir kurumda başladı. Burada 15 aydan itibaren 5 yaş grubuna kadar tüm sınıflarda öğretmenlik yaptı. Yine aynı kurumda 5 yıl boyunca müdürlük görevinde de bulundu.

Ardından görevine Levent’te bir anaokulunda devam etti. Burada 3 yıl boyunca müdürlük yaptı. Seteney’de ise kuruluşundan bu yana (3 yıldır) Kurum Müdürlüğü görevini sürdürmektedir.

Uzmanlaştığı Görev Alanları

  1. Öğrencilerin kuruluşa kabul işlemlerini yapar.
  2. Öğrencilerin bakımı eğitimi ve korunması ile her türlü ihtiyaçların karşılanmasına yönelik önlemler alır.
  3. Uyum problemi yaşayan veya özel gereksinimi olan çocukların sorunlarının çözümüne yönelik çalışmaları yürütür ve koordine eder.
  4. Öğrencilerin özlük dosyasını tutar.
  5. Ailelere öğrencilerin durumları hakkında bilgi verir; kuruluşun işleyişi ile ilgili konularda ailelerle iletişim sağlar.
  6.  Kuruluşta düzenlenecek veli toplantılarını organize eder; toplantılarda alınan kararların uygulanmasını sağlar.
  7. Personelin denetimini ve görev dağılımını yapmakla yükümlüdür.
  8. Kuruluşta çalışan personele yönelik hizmet içi eğitimi planlar ve uygulanmasını sağlar.
  9.  Yemek listesinin çocukların gelişim özellikleri, ihtiyaçları ve çevre şartları doğrultusunda hazırlanmasını ve yemek numunelerinin saklanmasını sağlar.
  10. Eğitim materyallerinin sağlanması, kullanılması, korunması, bakımı, temizliği ve düzeni için gerekli önlemleri alır.
  11. Çocukların ilgi ve yeteneklerini fark edip geliştirebilmesi için öğrencilere destek olup, ailelere yönlendirici olur.
  12. Çocukların gelişim dosyalarını hazırlar.

Ekibimiz

member-image

Jan Arslan

İdari Koordinatör
member-image

Burcu Şahin

Kurum Müdürü
member-image

Aysun Bal

Klinik Psikolog
member-image

Feyza Öğretmen

Sınıf Öğretmeni
member-image

Merve Öğretmen

Sınıf Öğretmeni
member-image

Özden Öğretmen

Sınıf Öğretmeni
member-image

Gülcan Öğretmen

Yardımcı Öğretmen
member-image

Ayşe Nergis Arslan

İngilizce Öğretmeni
member-image

Süheyla Koç

Fransızca Öğretmeni
member-image

Kübra Hanım

Aşçı
member-image

Ayten Hanım

Temizlik Hizmetleri
member-image

Mürsel Bey

Servis & Teknik
member-image

Ramazan Bey

Servis & Teknik
member-image

Seval Hanım

Hostes
member-image

Nurgün Hanım

Hostes

Biz de Kayıtlar Her Zaman Devam Ediyor 

Seteney kontenjan yeterliliği olduğu müddetçe tüm yıl kayıt alınan, Yaz dahil tüm yıl açık olan bir kurumdur.Kontenjanların dolu olması durumunda öğrenci adayı bekleme sırasına alınır. Bu nedenle, Kreş ve Anaokuluna başlamadan en geç 6 ay önce kurumumuz ile görüşmek faydalı olacaktır.